Callsign
flow-image

Fraudă online: psihologia înșelăciuni și cum le poate preveni tehnologia

Această resursă este publicată de Callsign

Având în vedere că patru din cinci consumatori la nivel global au primit un mesaj de înșelăciune, se poate spune că numărul înșelăciunilor este în creștere, în același timp, gradul de conștientizare a consumatorilor cu privire la înșelăciuni a crescut atât prin intermediul mass-mediei tradiționale, cât și prin campanii destinate consumatorilor. Dar de ce ne mai lăsăm păcăliți de escrocheriile online? Acest raport unic, comandat de Callsign, se bazează pe date globale privind consumatorii și pe interviuri cu experți în fraude de la bănci globale pentru a înțelege punctele dificile și provocările legate de prevenirea și detectarea înșelăciunilor online.

Descărcați acum

box-icon-download

*câmpuri obligatorii

Vă rugăm să vă exprimați acordul cu condițiile

Prin solicitarea acestei resurse, sunteți de acord cu termenii noștri de utilizare. Toate datele sunt protejate de Notificarea noastră privind confidențialitatea. Dacă mai aveți întrebări, vă rugăm să ni le transmiteți prin e-mail la dataprotection@headleymedia.com.

Categorii aferente Securitate e-mail, Securitate e-mail în mediul cloud, Antispam e-mail, Codificare e-mail, Protecție inteligentă e-mail, Portal sigur e-mail, Securitate online, Detectare și reducere bot, Izolare browser, Monitorizare dark web, Protecție împotriva DDoS, Detectarea fraudelor, Portaluri sigure internet