OneTrust
flow-image

2022, Seria Modernizarea strategiei de marketing: activarea datelor

Această resursă este publicată de OneTrust

În acest blog, vom vorbi despre trei lucruri pe care profesioniștii din domeniul marketingului și al confidențialității le pot avea în vedere în timp ce încearcă să găsească un echilibru între confidențialitate și personalizare în acest an, în contextul în care cu siguranță vor apărea și alte schimbări. De asemenea, mă voi concentra asupra a două tehnologii cheie care pot colabora pentru a sprijini eforturile mărcii dvs. în materie de confidențialitate și de experiență a clienților. Mai exact, platformele de gestionare a consimțământului (CMP) și platformele de date despre clienți (CDP) și modul în care acestea vă pot ajuta să construiți o bază de date pentru a vă susține eforturile de personalizare centrată pe confidențialitate. Să trecem la treabă!

Descărcați acum

box-icon-download

*câmpuri obligatorii

Vă rugăm să vă exprimați acordul cu condițiile

Prin solicitarea acestei resurse, sunteți de acord cu termenii noștri de utilizare. Toate datele sunt protejate de Notificarea noastră privind confidențialitatea. Dacă mai aveți întrebări, vă rugăm să ni le transmiteți prin e-mail la dataprotection@headleymedia.com.

Categorii aferente Securitate date, Securitate bază de date, Securitate centru de date, Securitate axată pe date, Prevenție pierdere de date (DLP), Software de mascare a datelor, Management cheie de codificare, Securitate date mobile, Gestionare secrete, Securitate e-mail, Securitate e-mail în mediul cloud, Antispam e-mail, Codificare e-mail, Protecție inteligentă e-mail, Portal sigur e-mail, Securitate online, Detectare și reducere bot, Izolare browser, Monitorizare dark web, Protecție împotriva DDoS, Detectarea fraudelor, Portaluri sigure internet